Knjiga - Il libro


Dobila sam knjigu, nagrada sa bloga Tina thinks. Veoma sam se obradovala. I pored svih novih, modernih medija, knjiga za mene ima posebnu draž. Pravo je zadovoljstvo prelistavati stranice, upoznavati likove, druge svjetove, razmišljanja, stavove.
Knjiga je "Marina" - Carlos R. Zafòn.

Ho ricevuto un libro, premio dal blog Tina thinks. Mi ha fatto una gran gioia. Malgrado tutti i media moderni, il libro per me ha sempre il suo fascino. Sfogliare le pagine, conoscere i personaggi, altri mondi e modi di pensare fa sempre un gran piacere.
Il libro è "Marina" - Carlos R. Zafòn.
U mojoj kući ova Marina je našla i druge prijatelje istog autora, na drugom jeziku, ali će se razumjeti :)

A casa mia questa Marina ha trovato altri due amici dello stesso autore, in un'altra lingua, ma si capiranno :)

Dobri prijatelji, dobre knjige i čista savjest: to je idealan život. – Mark Twain

Postoji i veći grijeh od spaljivanja knjiga, a to je ne čitati knjige. – Josif Brodski

Knjige služe da razumijemo sebe i druge i da stvorimo zajednički svijet i sa osobama koje su jako daleko. - Susanna Tamaro

Najbolje knjige su upravo one koje nam kažu ono što već znamo. - George Orwel

Knjige su kao ogledala, reflektuju ono što imamo u sebi. - Carlos Ruiz Zafòn

Soba bez knjiga je kao tijelo bez duše. - Marco Tullio Cicerone

Buoni amici, buoni libri e coscienza pulita, questa è la vita ideale. - Mark Twain

Ci sono crimini peggiori del bruciare libri. Uno di questi è non leggerli. - Josif Brodski

I libri servono a capire e a capirsi, e a creare un universo comune anche in persone lontanissime. - Susanna Tamaro

I libri migliori sono proprio quelli che dicono quel che già sappiamo. - George Orwel

I libri sono specchi: riflettono ciò che abbiamo dentro. - Carlos Ruiz Zafòn

Una stanza senza libri è come un corpo senz'anima. - Marco Tullio Cicerone



Hvala na posjeti.

Grazie della visita.
Fikreta


5 comments:

  1. Potpuno se slažem sa svim ovim izrekama o knjigama. I ja volim čitati knjige. Trenutno čitam knjige s područja popularne psihologije. Inače volim mistične i napete romane.

    ReplyDelete
  2. U pravu si. Meni knjiga nikad dosta. U mojoj biblioteci ima oko 600 naslova i plus dečije literature oko 200. Kažem oko, jer nisam skoro brojila. Ima kod nas jedna dobra stvar, a to je KNJIGOMAT ispred biblioteke, gde ljudi mogu ostaviti knjige, biblioteka ostavlja knjige i svi ih mogu uzeti. Ko hoće može da vrati, a može i da ih zadrži. To traje već 2 godine i mislim da je to izvanredno. Sve je besplatno.

    ReplyDelete
  3. o da,obožavam knjige trenutno čitam biografiju od Eve Braun,

    ReplyDelete
  4. oo divan izbor recenica o knjigama...
    sigurna sam da --Marina-- vec parla sa drugaricama:)
    jedna recenica koju volim-
    “Sa svojim prijateljima radim isto što i sa svojim knjigama. Hteo bih da su onde gde ih mogu naći, ali se retko njima koristim.”Emerson
    baci

    ReplyDelete
  5. Na mom blogu je nagradica za tebe, nadam se da će ti se dopasti jer je slatka, vesela, vedra i da će pomoći da ozdraviš.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...