... and that's who I am

Ne bih ja ovo, možda, ni priznala, ali kćerka mi kaže - ovo si ti :)
Forse non lo ammetterei neanche, però mia figlia mi dice - questa sei te :)


Sva ova svjetla, ukrasi, svjećice, daju mi neku toplinu i baš ih volim
Tutte queste luci, gli addobbi, le candelline, mi danno un gran calore e le adoro
Jedna od pojava koja tjera na razmišljanje, ali i djelovanje, da mogu zaustavila bih to
Uno dei fenomeni che ci costringe a pensare, ma anche a reagire, se potessi lo fermerei
 



 



Ova zaraza sa sličicama hvata sve više, pa, kako kažu neke blogerke - kud svi, tu i mali Mujo.
Hvala na posjeti.
L'epidemia di queste foto ha colpito molte blogghine, cosi anche a me..
Grazie della visita.

Fikreta

8 comments:

  1. Većinu ovih sam i sama iskoristila :)

    ReplyDelete
  2. Hehe, ova zadnja...bilo bi lijepo...skoro u svemu se mogu naći, ali mi je baš žao što ne znam voziti bicikl...

    ReplyDelete
  3. E pa draga, divno je poznavati te :)
    Odlican post , xoxo

    ReplyDelete
  4. Such a wonderful post, full of inspiration! I am happiest by the sea, too (although I live 500 km away from the seashore, but I go there each summer)

    ReplyDelete
  5. Ovo je svakako vrlo simpatičan način da čovek kaže nešto o sebi. Pronalazim ovde puno toga što je i meni samoj blisko:)

    ReplyDelete
  6. Znala sam da imamo nešto zajedničko, tj. mnogo toga.

    ReplyDelete
  7. Hahaha, ...moji sinovi vole imitirati moje reakcije; ali umijem i ja to (bash se i ne smiju kad ja imitiram njih)...

    ReplyDelete
  8. Kako slatko!!
    Sad te jos bolje poznajem...
    Ova poslednja, nesto mi je aktuelna ovih dana :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...