Pahulje - Fiocchi di neve

Sa ova dva rada prijavljujem se na drugi izazov na blogu Izazovi i slatkiši.
Prva je čestitka u tehnici vez na papiru, sa dodatkom perlica.
Con questi due lavori partecipo alla seconda sfida sul blog Izazovi i slatkiši.
Il primo è un ricamo su carta, con aggiunta di perline.

Druga  je pahulja iscrtana bijelom konturom u 3D.
Il secondo è un fiocco disegnato col liner £D bianco.
 
Od papira možete napravit razne oblike pahulja, dajući mašti na volju.
Potete fare diverse forme di fiocchi, dando sfogo alla vostra fantasia.
Hvala na posjeti.
Grazie della visita.
Fikreta

9 comments:

  1. Jako su lepe, a prva tehnika mi je posebno zanimljiva. Drago mi je sto ucestvujes u izazovu! Pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Lepe su, a pra tehnika je neobična. Poznata mi je, ali ne radi se često. Ja nikad nisam probala tako nešto. Ova druga pahulja mi, takođe, lepo izgleda, naročito ova 3d plava podloga.

    Želim ti da slatkiš bude TVOJ!

    ReplyDelete
  3. Najpahuljičastije pahulje koje sam skoro videla.:)
    Srećno!

    ReplyDelete
  4. Srećno sa ovim elegantnim pahuljicama.Ja opet ne stigoh sa radom za ovaj izazov:( Pozdrav!:)

    ReplyDelete
  5. Prelepo!

    Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu!

    Pozdrav
    Vanja

    ReplyDelete
  6. Baš su lijepe pahuljice! Sretno u izazovu :))

    ReplyDelete
  7. Prekrasno...pahuljice su mi jedan od najdražih motiva kod prazničnog ukrašavanja ;)

    ReplyDelete
  8. Obozavam ovaj motiv, gde god, na dzemperima, stoljnjacima, salvetama.
    Mnogo su lepe! Do pobede!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...