Kutijica i video - Scatolina e video

Drage moje, poslije duže pause, želim da vam pokažem ovu kutiju koju sam tek završila. Dopadaju mi se motivi na poklopcu, imam čak i nekoliko komada odjeće sa sličnim dizajnom.
Osim toga, odlučila sam da za moja "čipkana" jaja koja radim, postavljam kratke video snimke na You Tube, traju manje od minute. 

Care blogghine, dopo una lunga pausa, rieccomi per mostrarvi una scatola che ho appena finito. Mi piacciono i suoi motivi decorativi, ho anche alcuni capi d'abbigliamento con un design simile.
Inoltre, ho deciso di fare dei piccoli video, della durata di meno di un minuto, per le mie uova "ricamate" e di metterli su You Tube.
 
 
 
 
 
 


Hvala na posjeti! 
Grazie della visita!
Fikreta

7 comments:

  1. kutija ti je prava ljepotica:)))
    a jaja kao čipka:))) fenomenalno:)))

    ReplyDelete
  2. Kutijica je preslatka.
    Oduševljena sam jajima, pregledala i lajkovala svaki snimak.
    Ovako nešto se svakom mora svideti.
    Moje čestitke od srca!

    ReplyDelete
  3. Kutija je jako lepa, zanimljiva je boja. Neobična, a ova jaja su me uvek fascinirala. Prava su umetnička dela. Čitala sam o tome kako se prave ali nikad nisam probala, neznam zašto.

    ReplyDelete
  4. Joj, i ja mnogo volim ovakve šare. Imala sam sličnu haljinu, samo joj je osnova bila žuta :) Inače, kutija je predivna! Odlično si uradila što si stavila snimke na jutjub. Fotografija nije dovoljna da dočara svu lepotu rezbarenih jaja, naročito zato što je rezbarija sa svake strane različita.

    ReplyDelete
  5. Prosto ne znam naći prave reči za tvoja, mogu slobodno reći dela. Sigurna sam u jedno, da sve što radiš, radiš to vrhunski, negde to odredi samu osobu, pa i ako te lično ne znam, vidim tvoje kreacije.Divim se zaista.
    Tvoja kutija, a i sve ostale uveliko su premašile samo hobi, neobična sa ovim izgledom, i samom bojom, a za čipkana jaja šta reći? Čipka prava, svaka čast. Imam sreću da imam tvoje rukotvorine, hvala ti na tome.

    ReplyDelete
  6. Шкатулка хороша!!!!!!!!!!!! А яйца - восхищаюсь такой ювелирной работой !!!!!!!!! Ручки просто золотые!!!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...